Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

niedziela, 29 grudnia 2013

Przeprosiny i akcja Nowy Rok.

Hej. Na początku muszę przeprosić, że nie dodałam wczoraj postu z fryzurami, ale byli u mnie wczoraj goście i nie byłam w stanie go dodać. Post dodam jutro, ale obiecuję, że będzie on fajny. A tymczasem wymyśliłam akcję Nowy Rok. O co chodzi? Chodzi mianowicie o to, że wybiorę wszystkie promowane przeze mnie blogi, osoby zostawiające komentarze, oraz piszące do mnie wiadomości. Wszystkie te nazwy blogów i osób zapiszę na kartce z jakimś zdjęciem kojarzącym się z Nowym Rokiem. Wykonam zdjęcie tej kartki z osobami i blogami, a następnie wrzucę do postu, który UWAGA!, postaram się wstawić punktualnie w Nowym Roku bądź 1 lub 2 minuty po. Także jeszcze do 31 grudnia do 23.50 macie okazję dodać komentarz lub napisać do mnie wiadomość. Dziękuję również wszystkim którzy podziękowali mi za reklamowanie blogów. Chciałam również przeprosić, jeżeli którykolwiek z moich postów podobny jest do Waszych. Chcę Wam jednak przysiąc, że nic od nikogo nie ściągam, oczywiście jeżeli ktoś miałby takie wątpliwości. Już nie długo zamieszczę na blogu post, w którym napiszę Wam jak wybieram posty, które Wam zamieszczam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz