Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

sobota, 14 grudnia 2013

Hejka



Pierwszy wpisik :)

Hej, zacznę od tego, że jest to mój pierwszy( drugi lecz tylko przeniesiony) blog i mam nadzieję, że dam radę go prowadzić. Moje 2 koleżanki też założyły bloga i dzięki nim zebrałam się i w końcu po 1 roku niepewności już go mam. Jestem w szóstej klasie podstawówki. Na blogu będę zamieszczała fajne zdjęcia, fryzury, o akrobatyce (jestem samoukiem), polecane filmy, piosenki i oczywiście trochę z mojego życia. Postaram się systematycznie prowadzić bloga i mam nadzieję , że przypadnie wam do gustu. Jeszcze dziś postaram się dodać jakiś fajny wpis, ale nie obiecuję.  Nooo, więc w tej notce to na tyle. Cześć. :)

1 komentarz:

  1. Cóż... ja już Twojego bloga znam, ale ponieważ ma nowy adres, to wypada zostawić komentarz... ;)
    Więc powodzenia z nowym blogiem! :)

    Pozdro,
    Spider

    P.S. Pamiętaj o moim blogu: http://spider.bloa.pl/

    OdpowiedzUsuń