Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Fajne produkty do włosów.

Teraz podam kilka fajnych produktów do włosów ( robione są moim aparatem dlatego przepraszam za jakość)

1. Tangle Teezer 


Jest to coś do czesania włosów bo szczotką tego nie nazwę. Kosztowała 45 zł na allegro, z przesyłką 50zł. Przyszła mi w 2 dni. Producent twierdzi, iż rozczesuje ona włosy bez rwania ich, i że ich rozczesywanie jest bezbolesne. Z tym, że rozczesuję włosy bez bólu się zgodzę, natomiast co 2 tygodnie w Tangle Teezerze jest pełno włosów, więc włosy i tak wypadają. Jest ona wygodna, natomiast kucyka nią nie zrobić, a jeśli tak to na pewno nie będzie łatwe bo jest dosyć szeroka. Fajnie masuję skórę głowy za pomocą iglic. Moja opinia : ★★★★/★★★★★

2. Zapinka do włosów
Kupiłam na allegro za ok. 20zł. Jest to fajna rzecz. Polecam dla włosomaniaczek, bojących się, że gumkami zniszczą włosy. Jest lekka. Można wymyślić wraz z nią wiele stylizacji, natomiast nie polecam spania w niej, bo jest niewygodne. Opinia: ★★★★/★★★★★

3.Olejek do włosów z Gliss Kur'a

 Kupiłam go w Rossmanie za ok. 15zł. Jest fajny, ale wystarczy odrobina za dużo i nasze włosy są tłuste. Nakładam go na końcówki włosów. Fajnie nabłyszcza i ładnie pachnie.
 Opinia: ★★★ i pół/★★★★★

4. Płynny jedwab z Gliss Kur'a


Kupiłam go również w Rossmanie za ok.15zł. Ładnie pachnie i powoduje, że włosy są miękkie. Natomiast gdy za dużo razy nim psikniemy włosy są mokre i sklejone.  Opinia:★★★★/★★★★★

5. Gumki do włosów bez metalowych zapięć
Kupiłam je w 5.10.15 za 6 zł za 10szt. Fajne i wytrzymałe. Polecam do włosów grubych, dobrze trzymają. Nie zostawiają brzydkich odciśnięć na włosach. Dostępne w internecie i wielu innych drogeriach. Opinia: ★★★★★/★★★★★

Jeżeli chcecie piszcie na mój e-mail: klaudiakmit@vp.pl jakie produkty mam przetestować i ocenić .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz