Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

sobota, 28 grudnia 2013

20 important facts about me.

Hej. Jest to 20 najważniejszych, najciekawszych faktów o mnie.
1. Mam przesadną manie na punkcie mojego wyglądu ( za mocną :D)
2.Kocham akrobatykę.
3.Jestem włosomaniaczką.
4.Noszę okulary :(
5.Kwiatonators lub belieber - nie skarbie.
6.Miałam długie włosy i je ścięłąm. :(
7.Kocham moje siostry, a szczególnie Olę. <3
8.Mam szczura hodowlanego.
9.Nienawidzę szkoły.
10.Jestem blondynką z szaro-niebiesko-zielonymi oczami.
11.Mam 159cm wzrostu.
12.Kocham śpiewać i słuchać muzykę.
13.Lubię pisać dla Was posty.
14.Wakacje - tęsknię. :(
15.Urodziłam się 27.04.2001 roku babe :).
16.Chodzę do 6 c wraz z moją koleżanką, również blogerką.
17.Mam swoją paczkę. (znajomych)
18.Mam fb.
19.Mam ask'a.
20.Bloga będę prowadziła prawdopodobnie z moją siostrą Olą <3

I to właśnie jest 20 najważniejszych faktów o mnie. Jak już obiecałam dziś będzie post o fryzurach. Robione one będą na moich i włosach mojej siostry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz