Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

czwartek, 26 grudnia 2013

Niezawodny lek na trądzik, recenzja leków stosowanych przeze mnie.

Hej, w tym poście trochę o tym jak pozbyć się niechcianych krostek z naszej twarzy. Wiele osób zmaga się z trądzikiem. Niektórzy marzą o tym, żeby raz na zawsze pozbyć się pryszczy. W tej grupie do niedawna byłam ja. Miałam wysypane całe czoło, skronie i lekko policzki. Dodatkowo na nosie i policzkach miałam okropne wągry. Stosowałam wiele serii anty-trądzikowych, ale niestety nic nie działało- przeciwnie moja twarz była mocno podrażniona. Poprosiłam mamę aby w końcu zapisała mnie do dermatologa. Dermatolog wypisał mi na początku maść epiduo. Poniżej zdjęcie:



Maść była droga. Jej koszt wyniósł 50 zł (za 15g). Do tego byłam zmuszona kupić Cetaphil Md, ponieważ ten lek mógł powodować silne podrażnienia, a Cetaphil jest to balsam silnie nawilżający. Jego koszt to 45 zł, w aptece za 250 ml. Zdjęcie niżej:














Stosowałam tę połączenie miesiąc. Wieczorem smarowałam twarz epiduo, natomiast rano gdy czułam napięcie skóry, lub widziałam jakiekolwiek podrażnienia stosowałam Cetaphil. Epiduo stosować miałam co 1 dzień, lub gdy skóra robiła się napięta to co 2 dni. Ja stosowałam co 1 dzień ponieważ chciałam jak najszybciej cieszyć się moją nieskazitelną twarzą. Natomias efekt był trochę odwrotny, gdyż pewnego dnia obudziłam się z dużymi plamami na policzkach i koło nosa. Zrobiłam więc 2 dniową przerwę, cały czas nawilżając Cetaphilem. Ten lek miał na celu początkowy duży wysyp (jako lek oczyszczający), a następnie złuszczenie się skóry ( jako lek silnie złuszczający). Faktem było, że skóra rzeczywiście się złuszczała, oraz zmniejszyły mi się wągry, natomiast moja twarz była pełna stanów zapalnych. Po miesiącu stosowania poszłam do dermatologa, który wypisał mi Normaclin. Koszt 20 zł za dość dużą tubkę (30g) . Było to moje zbawienie. Wieczorem nadal używam Epiduo, natomiast nie na całą twarz, lecz tylko punktowo. Rano smaruję się Normaclinem. Poniżej zdjęcie:














Normaclin jest to antybiotyk. Po 7 dniach z mojej twarzy zaczęły znikać pryszcze. Stosuję go już 3 tygodnie i moje czoło jest gładziutkie, natomiast mam jeszcze niewielkie krostki na lewej skroni, które już mi schodzą. Naprawdę jestem bardzo zadowolona. Nie sądziłam, że w tak krótkim czasie ta maść mogła zadziałać. Teraz moja twarz jest gładka, jak już wcześniej pisałam wyskakują mi nieliczne krostki, które za sprawą Normaclinu schodzą po 1 dniu. Moja twrz na razie pełna jest przebarwień. Po wizycie u dermatologa, gdy nie będę miała już żadnych wyprysków stosować będę peelingi gruboziarniste. Na razie nie mogę ich stosować, aby nie rozsiać moich krostek. Naprawdę polecam wam moją kurację. Natomiast musicie pamiętać, że leki te wydawane są na receptę ( oprócz Cetaphilu). Pamiętajcie również o swojej diecie, która też sprzyja ładnemu wyglądowi skóry. Pijcie dużo wody i unikajcie słodkiego, pikantnego, słonego i kwaśnego ponieważ właśnie to powoduję wysyp na twarzy. Oczywiście możecie solić, jeść słodycze i inne rzeczy natomiast w małych ilościach. Powodzenia w walce z tymi nieprzyjemnymi kolegami. Paaa  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz