Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

czwartek, 19 grudnia 2013

500 wejść !!!!

Na moim blogu odnotowano już 500 wejść. Dzięki wszystkim, którzy mieli ochotę wykorzystać swój cenny czas na oglądnięcie mojego bloga. Dzięki Wam mam ochotę dodawać więcej postów. Z chęcią patrze na licznik i wciąż nie dowierzam. Jeszcze kilka dni temu blog nie istniał, a tu nagle bum i już 500 wyświetleń. Jestem taka szczęśliwa. Dzięki, że jesteście ze mną i oglądajcie regularnie bloga, bo na prawdę nie zamierzam nikogo tu nudzić. Wysyłajcie mi dalej pomysły na nowe posty na mój e-mail: klaudiakmit@vp.pl , nie bójcie się wasze wiadomości na poczcie są dla mnie poufne i podawajcie swoje blogi a na pewno je odwiedzę i będę polecać. Jeszcze raz dzięki wielkie, że jesteście ze mną, to wspaniały prezent na nadchodzące święta. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz