Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

czwartek, 26 grudnia 2013

Pierwsza wiadomość od Was. :)

Hej. Przed chwilą weszłam na moją pocztę i ujrzałam wiadomość od Oliwii. Nie zdradzam nazwiska i choć mówiłam, że wiadomości są anonimowe to jednak Oliwia chciała aby o niej wspomnieć. Poniżej wiadomość jaką od niej otrzymałam :

,,Hej. Jestem Oliwia. Mam pytanie dotyczące tego challenga. Czy możesz powiedzieć jak się zmotywować i zacząć ćwiczyć. Jeżeli możesz wspomnij o mnie w twoim poście. Czy mogłabyś zrobić post również challenge tylko, żeby trwał 1,5 miesiąca i wykonywany był na wszystkie partie ciała? Proszę odpisz. Przy okazji Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku. :) "

Przede wszystkim chciałam  podziękować za życzenia. Więc z moją motywacją też jest ciężko. Ale jednak fajnie jest jeśli ktoś Ciebie motywuje, w moim przypadku to moja siostra Ola <3 ,która również ćwiczy. Jeżeli będziesz cały czas twierdzić, że nie dasz rady nawet nie próbując to rzeczywiście nie dasz rady. Ja w Ciebie wierzę i będę wysyłać do Ciebie wiadomości z motywacją. Co do twojej prośby to oczywiście na moim blogu zaistnieje taki post z challengem. Tak jak napisałaś będzie trwał on 1,5 miesiąca i wykonywa go będę na wszystkie partie ciała. Tobie będę wysyłała szczególne informacje jak ćwiczę. Ten post zatytułowany będzie specjalnie dla Ciebie. Jeszcze raz dzięki, że piszesz i również Wesołych Świąt i udanego Sylwestra. Wy również możecie do mnie pisać z pytaniami, prośbami, pomysłami na mój e-mail: klaudiakmit@vp.pl