Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

środa, 26 lutego 2014

Harcerstwo?- Czuwaj!!!

Hejka. Ten post miałam dodać już w tamten piątek, jednak go nie dodałam bo mi się nie chciało (szczere :D)
Więc dołączyłam do harcerstwa. Pierwsza zbiórka byłą bardzo fajna. Wszyscy poznawaliśmy się, jednak wszyscy się znali bo byliśmy z jednej szkoły no oprócz drużynowej, zastępowego itp. Szczególnie śmiałam się z gry, w której miałam naśładować ruchy drużynowej. W tym czasie gdy skupiałam się na powtarzaniu ruchów, z tyłu na krześle podłożono mi spodek od wiaderka z wodą. Gdy druhna usiadła na stołku musiałam powtórzyć jej ruch. Gdy tylko usiadłam poczułam jak woda wsiąka w moje ubranie. Wstałam z piskiem, po czym zaczęłam się śmiać. To było takie zabawne :D Na następny dzień był DMB czyli Dzień myśłi braterskiej. W tym dniu wszyscy harcerze z jednego hufca bawili się razem oraz wręczali sobie supełki przyjaźni. Chodzi w tym o to, że osoba od której otrzymamy supełek, będzie się z nami przyjaźńić. Jeżeli dwie osoby pociągną za końce supełka,nie rozwiąże się on, tak jak ich przyjaźń. Szkoda, że dałam ten post tak późno to podarowała bym Wam również taki supełek. Z niecierpliwością czekam na moje stypendium, aby móc je wydać na mundur. Na blogu dodam post, gdy będę zdawać próbę na pionierkę. Jutro szykuje się impreza z okazji tłustego czwartku. Mamy ubrać się w stylu lat 80-tych. Fajnie prawda? Może uda mi się zrobić jakieś zdjęcia wprost z harcówki? Tak czy siak moje zdjęcia z moim strojem w latach 80-tych znajdą się jutro. W czym pomaga harcerstwo? Pomaga ono nam się otworzyć, przy okazji poznajemy nowe osoby. Harcerstwo oferuje nam również fajne wyjazdy, rajdy, biwaki itp. Są również niekiedy niezłe beki np. czołganie się w błocie o drugiej w nocy, lub zrobienie komuś psikiusa gdy śpi :D Już niedługo bo 28 marca szykuje się mój pierwszy 3-dniowy biwak z harcerstwa. Akurat złożyło się tak super, że jest on 3 dni przed testem 6 klas :( No ale mama na razie nic nie wie (w sensie, że jest on 3 dni przed testem bo jeszcze nie zorientowała się tego bo by mnie nie póściła :D ) W tym poście to na tyle. Zachęcam Was abyście również poszli do najbliższej Wam harcówki i doszli do drużyny. Zapewniam, że nie będziecie żałować. W tej notce to na tyle. Niżej spóźniony supełek dla Was.
Czuwaj! I piszcie w kom kto jest już jednym z nas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz