Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

środa, 5 lutego 2014

Odpowiedzi na Wasze pytania...

Hej, więc po raz 1 na Waszą prośbę robię pytania i odpowiedzi. Jestem zadowolona, że przyszło do mnie tyle pytań. Więc teraz odpowiem na część z nich.

1.Ile masz lat? 
13 (skończę 27 kwietnia)
2.Jaki rodzaj muzyki lubisz najbardziej?
Pop
3.Co cię zmotywowało do założenia bloga?
Właściwie to cięzko mi na to odpowiedzieć. Chciałam poprostu podzielić się poradami,przepisami i innymi ciekawymi rzeczami, z innymi osobami.
4.Czy chodzisz na jakieś zajęcia dodatkowe?
Tak. Chodzę na niemiecki i na gitarę.
5.Jaką masz kolor i długość włosów?
Mam blond włosy do połowy łopatek.
6.Jaki masz wzrost?
159,5
7.Masz jakieś zwierzątko?
Miałam szczurka, który niestety niedawno odszedł.
8.Jakie seriale lubisz oglądać najbardziej?
Wawę non stop, Pierwsza miłość, Dr.House...
9.Polsat czy Tvn?
Nie wiem, oba programy są fajne.
10.Masz laptopa, czy komputer stacjonarny?
Laptopa
11.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Drunk in love-Beyonce
12.Czy ćwiczysz akrobatykę czy coś w tym stylu?
W pewnym sensie tak. Robię to jednak sama w domu.
13.Masz rodzeństwo?
Tak mam małą siostrę.
14.Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Brzoskwiniowy
15.Do której klasy chodzisz?
6
16.Jakie czytasz czasopisma?
Joy'a
17.Masz deskorolkę lub coś w tym stylu?
Tak mam rower, waveboard'a, rolki i łyżwy.
18.Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Lato
19.Mieszkasz w bloku czy domku jednorodzinnym?
W bloku.
20.Jak masz na imię?
Klaudia
21.Jakie kolory lubisz najbardziej?
Czarny, granatowy, biały i beżowy.
 Więc to na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Śmiało piszcie do mnie więcej pytań napewno na nie odpowiem.Paa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz