Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

poniedziałek, 17 lutego 2014

Mój dzień opisany częściowo zdjęciami...

Hej kochani. Ten post zawierać będzie dużo zdjęć, ponieważ to właśnie one przedstawią mój dzień :) Będzie on nieco skrócony, dlatego pominęłąm takie rzeczy jak mycie się i inne codzienne nudniejsze rzeczy, żeby post nie był zadługi. Oczywiście każde zdjęcie będzie podpisane, w przypadku gdyby ktoś nie wiedział o co chodzi.


1.Poranna pobudka.


2.Śniadane ( kanapki, kawa mrożona z kauflandu :) )



3.Spakowanie się. 
4.Szkoła...
5.Koniec lekcji.
6.Sweet focie z koleżankami (moja paczka).
Pod szkołą. Od lewej: Ola, Laura, Patrycja, Ja, Milena, z tyłu Julia.
W drodze do domu.
Laura (blogerka z tego bloga)






Od lewej: ja, Ola.

7. Napicie się herbaty po powrocie do domu.

8. Pisanie tej notki.
Więc to na tyle w tej notce paaa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz