Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

sobota, 15 lutego 2014

Dzień jak codzień...

Hej kochani. W tym poście dodam zdjęcia i napiszę w końcu post o tym jak spędziłam dzień. Więc pojechałam dziś do babci. Co tam robiłam? :

-zaczęłam pisać opowiadanie na bloga
-byłam na sesji (troszkę nieudanej)
-pomogłam siostrze założyć bloga tu jej początkujący blog
-wymyślałam wraz z siostrą nowe fryzury
-bawiłam się z psem (Mają)
-poszłam na spacerek
-zjadłam murzynka robionego w mikrofalówce (pycha)
Miałam iść na basen, jednak postanowiłam nie iść z powodów zdrowotnych :) Więc postanowiłam dać Wam przepis na tego murzynka, będzie to w postaci filmu z yt. Aby znaleźć przepis przewincie filmik niżej do 3 minuty :)
A teraz zdjęcia:




A teraz sweet focia z starszą siostrą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz