Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

poniedziałek, 10 marca 2014

Tag: Tylko jedno słowo...

Hej bardzo spodobał mi się ten tag, więc postanowiłam go również napisać. Chodzi w tym o to, że na pytania mogę odpowiedzieć tylko jednym słowem. No to zaczynam:

1. Gdzie jest Twój telefon? Obok
2. Miłość? Zawsze
3. Twoja mama? Kochana
4. Twój tato? Najlepszy
5. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz? Uczenie
6. Twój ulubiony napój? Cola
7. Twój wymarzony samochód? Ferrari
8. O czym teraz myślisz? Test
9. Kim chciałabyś być za 10 lat? Sobą
10. Twój nastrój? Wiosenny
11.Twój sen z zeszłej nocy? Magiczny
12. Co masz na sobie? Piżamę
13.  Jaka nie jesteś? Fałszywa
14. Twoje życie? Wspaniałe
15.Ulubiona książka? Gone
16. Twój przyjaciel? Wspaniały
17. Pokój, w którym teraz jesteś? Mój
18. Co teraz robisz? Piszę
19. Twoje lato? Cudowne
20. Co jest w Twoim telewizorze? Polsat
21. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Dzisiaj
22. Szkoła? Nudna
23. Czego teraz słuchasz? Muzyki
24. Za oknem? Ulica
25. Zima? Mroźna
26. Religia? Ważna
27. Wakacje? Radość
28.Twoje włosy? Proste
29.Harcerka? Tak
30.Czy masz kompleksy? Niestety
31.Lubisz dla nas pisać posty? Kocham
Mam nadzieję, że ten post się dla Was spodobał. Mam dobrą nowinkę: dostałam aparat, który robi fajne foty, więc możliwe, że będę teraz dodawać więcej zdjęć :) Szykuję na jutro fajną notkę więc zajrzyjcie. Komentujcie, obserwujcie i udostępniajcie o ile Wam się spodobało ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz