Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

czwartek, 6 marca 2014

Mapa marzeń- doskonały sposób na motywację oraz jak ją zrobić...

Hej kochani. W tym poście napiszę o mapie marzeń. O takiej mapie powiedziała mi moja siostra, oraz pokazała w gazecie joy. Postanowiłam taką zrobić. Jej wykonanie jest bardzo proste. Wystarczy z gazet powycinać obrazki, które mają coś wspólnego z Waszymi marzeniami np. Jeżeli chcesz polecieć na Wyspy Kanaryjskie to wytnij lub wydrukuj ich zdjęcie. Może nie każda rzecz z tej mapy jest realna do spełnienia, dlatego dla bardziej realnego znaczenia tej mapy dodałam wyżej napis" People change dreams do not"- "Ludzie zmieniają marzenia nie". To bardzo fajny cytat. Moja ściana stała się zapełniona i taka weselsza.
Do wykonania takiej mapy potrzebne są:

  • obrazki wycięte z gazety według uznania
  • nożyczki
  • taśma dwustronna lub zwykła
  • ołówek kreślarski lub zwykły 
  • linijka do wyznaczenia kształtu ( niekonieczna)
Na ścianie ołówkiem rysujemy kształt, w jakim ma być nasza mapa. ( Na obrazku jest przykład)
Następnie na taśmę dwustronną przyklejamy obrazki, tak aby wypełnić nasz kwadrat lub inny kształt.
Właściwie nasza mapka nie musi być idealna może mieć każdy dowolny kształt według uznania, ja jednak wolę aby wszystko było uporządkowane.
Na koniec jeśli chcecie wycinacie z gazet litery takie jak niżej lub jeszcze inne i naklejacie je nad mapą lub w innym miejscu. ( Sory za jakość ale dopiero w przyszłym lub jeszcze następnym tygodniu kupimy aparat) 

A niżej moja super ever mapa z napisem.( Znowu przepraszam za jakość)


Więc w tej notce to na tyle. Róbcie sobie takie mapy bo warto marzyć. Może nie wszystko z niej się spełni, ale przynajmniej będę miała większą motywację. Piszcie w komentarzach czy też macie taką mapę lub czy chcecie taką zrobić i czy jest to fajny pomysł. Czekam na Wasze opinie.

Jeżeli nie masz taśmy dwustronnej możesz łatwo zastąpić ją zwykłą taśmą. 


Paa. Xoxoxo <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz