Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

środa, 19 marca 2014

Tag: Moja siostra...

Hejka po dosyć długiej nieobecności jednak 1 kwietnia piszę test kompetenji 6 klas i mam przed nim dużo testów przygotowujących. Dzisiaj Tag. Mam siostrę, która ma 1 rok i 2 msc. Mimo tak małego wieku jest bardzo niebezpieczna. Bije mnie, gryzie (ma już 4 zęby). Zawsze wszystko spada na mnie mimo, że to nie moja wina. Nie mam jeszcze drzwi w pokoju, dlatego muszę wcześniej chodzić spać, bo gdy moja KOCHANA siostra zobaczy, że u mnie pali się światło to od razu idzie do mnie. Wtedy mama na mnie krzyczy i karze mi ją pilnować. Tak bardzo tego nie lubię. Zawsze wszędzie się dobiera. Wyrzuca mi wszystko z plecaka, szafek, torebek, kieszeni. Wejdzie dosłownie wszędzie. Jenak są te piękne momenty, w których jesteśmy zwykłymi kochającymi się siostrami. Bawimy się wtedy świetnie jej uśmiech na twarzy sprawia, że zapominam o wszystkim co złe. Nawet kiedy na nią krzycze, tylko gdy spojrze w jej piękne oczka to przestaje i biorę ją na ręce i przytulam. Kto by nie chciał takiej siostry? - Nie wiem, napewno ja takiej osoby nie znam. Niżej nasze fotki :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz