Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

niedziela, 19 stycznia 2014

Hejka, i podsumowanie challenga.

Sory, znowu ta przerwa. Niestety nie miałam czasu, testy w szkole i te sprawy na pewno każdy zrozumie. Chcę teraz podsumować challenga. Przez 30 dni robiłam brzuszki, niestety brzuszków nie robiłam po 15 minut tylko po 7 min więc połowę czasu. Drugą połowę zastąpiłam ćwiczeniami na ręce ( podciąganie się na drążku, pompki itp.) Jakie efekty? O ile mi się uda to zdjęcia wstawię w innym poście. Więc efekty? Efekty są takie, że mięśnie na moim brzuchu są twardsze co pomaga mi np. w piruetach, widać również takie zarysy no po prostu nie wiem jak to wytłumaczyć, ale mówiąc najogólniej to wygląd mojego brzucha jest w lepszym stanie. Teraz efekty ćwiczeń na ręce: więcej siły, widoczne mięśnie, brak (jak to ująć) takiej
 zwisającej skóry na rękach. Również pomogło mi to w staniu na rękach i innych akrobacjach. Piłam też dużo wody co wspomogło trochę stan mojej cery, włosów i paznokci. Naprawdę jestem bardzo zadowolona z tego challenga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz