Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

sobota, 4 stycznia 2014

Godzina- co zrobić ,żeby czas leciał szybciej?

Wy też macie niekiedy takie dni, że chcecie aby dzień zleciał Wam jak najszybciej? Na przykład kiedy ktoś jutro ma urodziny i chcecie już na nich być? Ja tak. U mnie zawsze jest tak, że jeżeli chcę aby dzień zleciał szybciej, mija niemiłosiernie długo. Wymyśliłam kilka zajęć dzięki, którym wydaje się, że czas leci szybciej.
1. Sprzątanie: chociaż nie każdy je lubi, naprawdę pomaga przyśpieszyć upływanie czasu- szczególnie kiedy jest to duże sprzątanie. Jak ja zaczynam sprzątać o 9.00 rano wydaje mi się, że sprzątam z pół godziny- a w rzeczywistości mija 2-3 h.

2.Bieganie: każdy może biegać. Nie tylko w celu schudnięcia (choć jest to najczęstszym powodem), jak i również dla zdrowia. Jeszcze fajnej jest jeżeli macie dużego psa, który może Wam wtedy towarzyszyć.

3.Rozciąganie się + ćwiczenia: ja rozciągam się głównie do szpagatu, ale możecie rozciągać różne partie ciała nie tylko nogi. Fajnie jeżeli dodacie do tego jakieś ćwiczenia- w moim przypadku brzuszki i pompki.

4.Seanse filmowe: jeżeli nie macie już co robić(odrobione lekcje,sprzątnięty dom itp.) możecie włączyć laptopa, komputer lub telewizor i oglądnąć jakieś ciekawe filmy. Ja prawie zawsze oglądam wszystko na kinomaniaku obok link do tej strony: http://www.kinomaniak.tv/

5.Wybranie się gdzieś z przyjaciółmi: czy Wy też macie takie wrażenie, że w obecności swojej paczki czas leci szybciej? Możecie na przykład wybrać się do kina lub na zakupy. Jeżeli jest lato możecie wspólnie pójść na plaże i zorganizować biwak.

6.Dekorowanie wnętrz: jeżeli nie mam co robić chętnie dekoruje swój nieco pusty pokój. Dobrym tego przykładem jest ozdoba z poprzedniego postu, którą sama wykonałam.

7.Wymyślanie ciekawych fryzur-stylizacji: niekiedy, gdy już naprawdę nie mam co robić zaglądam do szafy i wymyślam stylizację na następny dzień, wymyślając również jakieś ciekawe fryzury.

9. Siedzenie na facebooku, lub asku: jest to teraz popularnym sposobem na zabicie czasu.Możecie wtedy
 na przykład popisać ze znajomymi lub rodziną.

10.Spacer: lubię chodzić na spacery, szczególnie wtedy gdy jest piękna pogoda.

11.Jazda na rowerze, waveboardzie, rolkach itp.: Oczywiście najlepiej robić to wiosną lub latem :)

12.Sms-owanie lub rozmawianie przez telefon: również popularny sposób.

13.Schadzka domowa: jeżeli nie macie co robić możecie zaprosić znajomych i zrobić taką domową schadzkę, znajomi na pewno się ucieszą, że mogą spędzić z Wami trochę czasu.

14.Przeglądanie rodzinnych pamiątek: jest to fajny sposób na szybsze upływanie czasu i wspaniała chwila na odnowienie starych, dobrych czasów (wspomnień, chwil)

15.Oglądanie fajnych blogów, lub założenie własnego i pisanie na nim postów: i to jest właśnie wisienka na torcie. Oglądanie blogów to moment, dzięki któremu możecie dowiedzieć się dużo ciekawych pomysłów. Ja najbardziej lubię pisać posty dla Was, jak również czytać fajne blogi takie jak:
http://www.mynevday.blogspot.com/
http://red-trainers.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. malowanie, czytanie, rysowanie, ćwiczenie, uczenie się, oglądanie filmu, słuchanie muzyki, rozmawianie z koleżanką/kolegą lub z dziewczyną/chłopakiem

    OdpowiedzUsuń