Little-SweetGirl

Little-SweetGirl

piątek, 3 stycznia 2014

Fajny dekor pokoju i pozdrowionka dla cioć. :)

Hej. Mój pokój przechodził remont w sierpniu. Od tamtej pory na ścianach świeciła totalna pustka, Postanowiłam jedną z nich urozmaicić. Powycinałam z kolorowego papieru około 60 motylków. Niżej zamieszczam wam z jakiego szablonu korzystałam :
 Oczywiście nie wycinałam czułek ponieważ to by było bardzo czasochłonne, a mi zależało na szybkim wykonaniu. Chwyciłam za kolorową kartkę i ołówek, przerysowałam kształt bez czułek następnie chwyciłam za nożyczki i zaczęłam moją mini produkcję motyli. Po wycięciu po zaginałam im skrzydełka w ten sposób:

Czarne linie oznaczają miejsce zagięcia skrzydełek.
Następnie po zagięciu wszystkich motylków, chwyciłam za taśmę dwustronną i zaczęłam przyklejać motylki w kształcie serca. Jeżeli nie macie taśmy dwustronnej możecie użyć zwykłej w ten sposób:
Robiłam to w ten sam sposób tylko na mniejszych kawałkach taśmy.
Gdy już to wszystko przykleiłam, wycięłam z kolorowych kartek litery, z których później ułożyłam słowo Hope, które w tłumaczeniu oznacza nadzieję.Niżej dam zdjęcie przed i po:
Przed:    

Po:

Na zdjęciu niestety bardzo słabo widać E bo jest żółte, natomiast na żywo widać je doskonale. Myślę, że moja ściana została fajnie odżywiona a kolor jej na obu zdjęciach różni się ponieważ zdjęcia robione są w innych światłach. Mam nadzieję, że komuś się spodoba. Jeżeli po przeczytaniu tego wpisu nadal nie wiecie jak to zrobić dam Wam link do bloga, na którym jest to lepiej wytłumaczone : http://ekoinspiracje.blogspot.com/2013/06/motyle-na-scianie.html
Chcę również pozdrowić moją ciocię Karolinę z Wrocławia, ciocię Kamilę ze Szkocji oraz moją ciocię Małgosie z Łężan :* całuski. Paaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz